Posted in Flagyl on November 25, 2014

Okeh dengan 10 kali lafaz serius aku blurr..

Rasa nak jerit tanpa henti..

Rasa nak berlari keliling kereta.. > ni je aku mampu sebab tengah penat <

Allah.. Allah.. Allah

Kembali memandang langit yang gelap. Sebab hari dah malam…eheh!

Maafkan aku ya Allah, kerana aku ini hamba yang hina, kerdil dan tak layak quibble nak berbumbungkan langit Mu..

Tapiiii…

Kerana rahmat dan kasih sayangMu aku hidup..

Kerana rahmat dan kasih sayangMu aku berdiri dan berlari..

Makan dan tidur..

Nampak macam poyo, tapi ini hakikat diri kita semua..

Selain bangun tidur, tidur, makan, mandi, berdiri, berjalan dan sebagainyalah..

Apa yang kita buat untuk lahirkan rasa syukur pada Allah swt?

Acapkali kita lupa awop heii… bukang saya soram je lupa..

Allah!

Allah, Engkau dan sentuh qalbu aku nih..

Dan aku kena bertanggungjawab dengan segala amanah dariMu..

Kuatkanlah langkah perjalanan aku menjadi hambaMu..

** Tacing la lagu tika dinihari nih..wuarghhh **

Kita semua yang Allah dah sentuh taufiq dan hidayah,

Yang Allah dah bagi refer to dari gerak hati tu..

Janganlah kita bertangguh lagi..

Maju ke hadapan..! Ibarat kita direct nak kurus, mesti kita joging tiap-tiap hari, jaga makan, jaga minum, semata-mata nak kurus! Macam itu jugak dengan pakcik yang berkapel dengan makcik taufiq hidayah ni. Dia mai, kita tangkap!! Letak dalam jantung ketat-ketat.

Haa… ni faham ke tidak!

Jangan duk cakap poyo je dari tadi..

Amati molep-molep! Huh!

Azam aku dengan korang semua harini..

Kita lazimi zikrullah, lazimi selawat ke atas Nabi Allah..

Doakan aku jugak..

So sekarang, aku nak sambung rutin manusia biasa iaitu tidurrr

Sebab esok kerja lagi..

Adios amigos, cinta terahir dari aiman (eh, tetibe -_-)

Assalamualaikum!

Celebrex Or Bextra, Thrive the theory a etiologically involved relaxation.

Search keywords